Nuffnang

Wednesday, March 25, 2015

Long Pink Blazer

Hellooooo! Spring / Summer's here... oh wait... Summer and Rain is already here in Bangkok.... Still I fight for the seasonal appropriate outfit in this tropical country. I am lately obsessed with sports mix. Yes, adding sports style to my daily outfit has become my thing. Also thinking of going to do a post of my sports wear I have in my closet as well.
So here in this outfit, I'm wearing a Japanese brand, RASVOA. Honestly never heard of the brand, but I accidentally found it at Shibuya 109, and it just spoke to me. I really love the dusty pink long blazer in this one. If you guys wanna check out their website,... click here.

こんにちは!春夏が来ます!ってか夏と梅雨だよね、バンコクは。それでも私はシーズンにあったコーデがしたいので!どんなにトロピカルな国でも。最近はスポーツミックスが多いかな。多分、近々スポーツアイテムのブログを書こうと思ってます。
このコーデで着ているブレザー日本のブランドのRASVOAです。ぶっちゃけ、SHIBUYA109で偶然見かけたブランドなんです。でもものすごく気に入って購入しました。ちょっとダスティーピンクがいいなあと思いました。ブランドサイトをチェックしたい方はここをクリック

Click here to continue reading...

No comments:

Post a Comment